Відзначення Дня української писемності та мови в закладах загальної середньої освіти м. Харкова
Автор admin
Создано 12.11.2018 - 19:08

  • Конкурс знавців української мови

 У межах відзначення Дня української писемності та мови Департаментом освіти Харківської міської ради проведено міський конкурс знавців української мови «Філолог-ерудит» серед учнів 5-7-х класів закладів загальної середньої освіти м. Харкова.

   Метою конкурсу є виявлення лінгвістично обдарованих дітей, надання їм належної підтримки, розширення й поглиблення знань з української мови,  виховання почуття національної гідності та патріотизму.
   Учасниками конкурсу майже 10 тисяч учнів 5-7-х класів закладів загальної середньої освіти міста. 
   9 листопада на сайті Департаменту освіти були розміщені завдання конкурсу, які координатори в закладах освіти мали роздрукувати та роздати учасникам. Отриманий учнями комплект завдань містив 10 завдань універсального характеру, що охоплювали всі розділи мовознавства і були складені таким чином, щоб забезпечити рівні можливості виконання їх усіма учасниками. За 45 хвилин юні філологи мали продемонстрували власні вміння в розв’язуванні лінгвістичних задач, конструюванні мовних одиниць,  редагуванні текстів та продемонструвати вправність в інтелектуальних мовознавчих іграх.
   За результатами конкурсних випробування в закладах освіти визначено та нагороджено юних філологів-ерудитів.
  Окрім цього, 9 листопада школярі та вчителі закладів освіти міста долучилися до написання XVІІІ Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності. 
    З нагоди свята в закладах освіти нагороджено переможців шкільних етапів мовних та літературних конкурсів.
 

  

 ФОТОЗВІТ. [1]

Офіційний сайт Департаменту освіти
Харківської міської ради
Copyright © 2009-2025
www.kharkivosvita.net.ua
osvita@city.kharkiv.ua
61002, м.Харків, вул.Сумська, 64, 6 поверх, тел. 760-77-40

Источник (получено 10.05.2025 - 08:35): http://edu.kharkivosvita.net.ua/document/9762

Ссылки:
[1] http://www.kharkivosvita.net.ua/files/Філолог-ерудит.Фотозвіт_2018.pdf