11 листопада 2024 року відбулося конкурсне випробування «Майстер-клас» ІІ етапу Міського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія».
Свої майстерки демонстрували конкурсанти: Іщенко Світлана Вікторівна, учителька ліцею № 107 Київського району, поділилася вмінням впроваджувати елементи STEM-освіти при організації освітнього процесу з хімії; Грабітченко Тетяна Вікторівна, учителька ліцею № 156 Салтівського району, ознайомила з досвідом організації спільної діяльності на уроках хімії з використанням цифрових інструментів; Макашутіна Юлія Олегівна, учителька гімназії № 77 Слобідського району, презентувала прийоми ШІ для формування компетентності у галузі природничих наук на уроках хімії; Арутюнова Олена Олександрівна, учителька ліцею № 12 Основ’янського району, демонструвала прийоми і методи, спрямовані на розвиток критичного мислення в учнів на уроках хімії; Аксьонова Оксана Валеріївна, учителька ліцею № 152 Холодногірського району, була переконливою, розповідаючи про використання технологій діяльнісного методу навчання з метою формування ключових компетентностей учнів при викладанні хімії; Масальський Юрій Вікторович, учитель ліцею № 2 Немишлянського району, ділився вмінням використання ментальних карт на уроках хімії для розвитку логічного компоненту компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій.
Майстер-класи учасників конкурсу відрізнялися яскравістю, оригінальністю, особливістю демонстрації власного досвіду, вчителі вміло взаємодіяли з аудиторією. Конкурсанти відмітили, що виступи колег дозволили їм збагатитися новими педагогічними ідеями та стали поштовхом до фахового саморозвитку.
Випробування проходило в атмосфері доброзичливості й поваги. Члени журі, до складу якого ввійшли представники провідних закладів вищої освіти Харкова педагогічного спрямування: Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, Харківської гуманітарно-педагогічної академії, об’єктивно оцінили продемонстровані майстерки, обґрунтованість позицій кожного конкурсанта.
Бажаємо конкурсантам успіхів та натхнення у наступних випробуваннях!
Фотозвіт.