05 листопада 2025 року проведено вебінар за темою «Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку», що зібрав понад 120 педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та представників відділів освітнього менеджменту.
Тематика вебінару була надзвичайно важливою та актуальною – адже саме дошкільний вік відіграє вирішальну роль у початковому формуванні громадянської позиції та національної свідомості маленьких українців.
Осьмачко О.І., консультант Харківського ЦПР розкрила тему правових засад національно-патріотичного виховання дошкільнят. Розповіла про освітні акції Департаменту освіти з національно-патріотичного виховання.
Особливий інтерес викликав виступ авторок навчально-методичних посібників, професора Наталії Гавриш (Волинський національний університет імені Лесі Українки) та доцента Ольги Косенчук (державний університет «Київський авіаційний інститут»), виконавчої директорки з науково-методичної роботи Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти», які представили парціальну програму «Моя країна – Україна» як інструмент національно-патріотичного виховання дошкільників та особливості її впровадження.
Педагоги дошкілля: Момот Вікторія, методист відділу освітнього менеджменту управління освіти адміністрації Київського району; Бондаренко Валерія, директор закладу дошкільної освіти № 265 Немишлянського району; Рарог Анастасія, вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 9 Холодногірського району познайомили з досвідом роботи колективів щодо виховання дітей в дусі патріотизму та національної ідентичності.
Наприкінці заходу педагоги, за допомогою онлайн-сервісу Mentimeter, створили спільну, надихаючу мапу-колаж зі словами «Україна для мене – це…». Цей інтерактивний елемент став символічним підтвердженням єдності та високого патріотичного духу освітян.
Захід став потужною платформою для обміну досвідом та демонстрації сучасних, дієвих методів з патріотичного виховання. Учасники вебінару отримали не лише теоретичні знання, а й конкретні інструменти для їхнього впровадження у щоденну освітню практику.