Департаментом освіти в межах запровадження інклюзивної практики проведено міський семінар за темою: «Психологічний супровід інклюзивного навчання, вимоги до організації роботи фахівців психологічної служби».
У широкому форматі обговорення, в якому взяли участь практичні психологи, соціальні педагоги, керівники шкіл було висвітлено теми організації навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі, розглянуто сучасні методи корекції інтелектуального розвитку дитини, обговорено питання психологічного супроводу учнів із затримкою психічного розвитку та тяжкими порушеннями мовлення.
Під час семінару фахівці психологічної служби Індустріального, Московського, Шевченківського, Основ’янського районів презентували власний досвід роботи. Працівники Харківського інклюзивно-ресурсного центру зорієнтували присутніх щодо можливих напрямів співпраці та партнерської взаємодії. Спеціалісти Центру гендерної культури, на базі якого проводився семінар, запропонували учасникам екскурсію до Музею жіночої та гендерної історії. Гості заходу − студенти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди − ознайомили присутніх з авторським проектом «Школа інклюзивного волонтера», отримали зворотній зв'язок спеціалістів і рекомендації щодо впровадження ініціативи.
З метою подальшого розвитку моделі закладу з інклюзивною освітою учасники запропонували створити методичні осередки (творчі та супервізійні групи), відпрацювати механізми взаємодії школи з установами та організаціями щодо підтримки сімей, які виховують дітей з особливими потребами, провести цикл семінарів-практикумів з актуальних питань впровадження інклюзивного навчання.