Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 5 гостей.

Карта сайту

Інформаційно-комунікаційні технології в діяльності працівника психологічної служби

Теги: Загальні

 На сьогоднішній день усі учасники освітнього процесу потребують психологічної підтримки та допомоги. Практичні психологи та соціальні педагоги міста надають психологічну підтримку в режимі 24/7, взаємодіють з учасниками освітнього процесу використовуючи інформаційно-комунікаційні технології. Актуальним є й надання допомоги молодим фахівцям психологічної служби щодо використання сучасних технології для спілкування та роботи з інформацією в ході організації своєї діяльності.

   03 жовтня 2023 року координаційним центром психологічної служби системи освіти міста Харкова для практичних психологів та соціальних педагогів, які працюють перший рік, в рамках Школи молодого фахівця психологічної служби проведено супервізійна зустріч за темою «Прийоми інформування учасників освітнього процесу про діяльність психологічної служби закладу». 43 педагоги з психологічної служби закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти взяли участь у зустрічі, яка відбувалася в онлайн - форматі на платформі ZOOM.
   Під час супервізії учасники заходу отримали рекомендації щодо створення та функціонування на офіційний сайтах закладів освіти веб-сторінки «Кабінет психолога/соціального педагога», організації роботи співтовариств у месенджерах, розробки буклетів. Після перегляду відеороликів, що створені для просвіти досвідченими фахівцями психологічної служби, практичні психологи та соціальні педагоги Харкова вирішили створити власний інформаційний проєкт. 
   Під час заходу панувала атмосфера творчості та креативу.
 

 

 

 

 

 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark