Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 3 гостя.

Карта сайту

Школа дистанційного навчання: Візуалізація як ключ до успіху на уроках літератури

Теги: Загальні

 8 жовтня 2025 року Харківський центр професійного розвитку педагогічних працівників організував заняття Школи дистанційного навчання для вчителів предмету «Література» у форматі відеоконференції. 

   Основну увагу учасників було зосереджено на використанні методів візуалізації на уроках зарубіжної літератури з метою підвищення залученості учнів і глибшого розуміння навчального матеріалу.
   Спікеркою Школи виступила Ірина Олексіївна Натальченко, спеціаліст вищої категорії, учителька зарубіжної літератури Харківського ліцею № 162, яка поділилася власним практичним досвідом застосування візуальних методик у навчальному процесі.
   Під час засідання було представлено низку ефективних прийомів:
   Метод «Шелфі» — як засіб предметної візуалізації. Демонструвалися приклади створення «шелфі» до біографії Роальда Дала, а також поличок літературних персонажів, створених за допомогою штучного інтелекту. Цей метод допомагає учням краще уявити оточення, інтереси та характер героїв і авторів.
   Робота з малюнками-асоціаціями та кроссенсами — на матеріалі біографії Астрід Ліндґрен та інших письменників, що сприяє розвитку логічного мислення й творчого підходу.
   Крім того, Ірина Олексіївна поділилася досвідом створення коміксу за біографією Туве Янсон, що робить знайомство з життям письменниці більш динамічним і захопливим. Також розглядалися можливості використання піктограм і фотоквестів як інструментів для закріплення знань та організації проєктної діяльності учнів.
   Захід став цінним джерелом практичних ідей для 66 педагогів, які прагнуть зробити уроки літератури сучасними, інтерактивними й ефективними в умовах змішаного та дистанційного навчання.
 

 

 

 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark