25 листопада 2025 року педагоги міста продемонстрували, наскільки багатогранною та сучасною може бути початкова освіта. У межах конкурсу «Учитель року – 2026» для номінації «Початкова освіта» відбулося конкурсне випробування «Майстер-клас», де учасники переконливо засвідчили власну професійну майстерність, креативність та здатність створювати нові педагогічні рішення.
Під час «Майстерки» конкурсанти презентували авторські підходи, сучасні методичні продукти та нестандартні прийоми роботи з учнями. Оцінювалися оригінальність представлених технологій, ефективність їхнього використання, концептуальна цілісність та вміння вибудовувати партнерську взаємодію з аудиторією.
До складу журі увійшли фахівці Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди та Харківської гуманітарно-педагогічної академії – досвідчені науковці та практики педагогічної освіти.
Учасники продемонстрували широкий спектр актуальних ідей:
Анна Борисенко, учителька ХЛ №155, продемонструвала творчі підходи до впровадження елементів штучного інтелекту в освітній процес молодших школярів, зосередивши увагу на формуванні цифрової грамотності та розвитку допитливості через інтерактивні ІТ-інструменти.
Конкурсантка Діана Костенко, представниця ХЛ №107, розкрила можливості проєктного навчання як інструменту розвитку креативності та ключових компетентностей, наголосивши на важливості самостійності й командної взаємодії в цифровому середовищі.
Представниця ХЛ №161 «Імпульс» Ольга Істоцька, поділилася практиками розвитку навичок 4К на уроках читання, використовуючи трансформаційні тексти для стимулювання критичного та творчого мислення учнів.
Учасниця випробування від ХЛ №153 Олена Діденко, презентувала ефективні інструменти цифрового шкільного простору, які сприяють активізації пізнавальної діяльності: інтерактивні платформи, мультимедійні матеріали та цифрові вправи.
Представниця Салтівського району Наталія Замета, учителька ХЛ №141, запропонувала інтегровані педагогічні підходи, спрямовані на подолання освітніх розривів та розвиток навчання у співпраці, акцентуючи на міжпредметності та командній роботі.
Конкурсантка зі Слобідського району Наталія Суховєєва, учителька ХЛ № 46, поділилася досвідом розроблення критеріїв для визначення несформованих умінь молодших школярів, підкресливши важливість формувального оцінювання.
Учителька ХЛ №18 Ольга Федотова представила можливості інтеграції методів активного навчання як ефективного засобу урізноманітнення уроку та посилення мотивації учнів до діяльності.
Представниця Шевченківського району, учителька ХЛ №169 Катерина Корягіна, зосередила увагу на розвитку емоційного інтелекту як основи ефективної взаємодії в освітньому процесі, презентувавши дієві вправи для формування емпатії та саморегуляції.
Світлана Хіляй, учителька ХЛ №174 закладу міського підпорядкування, зацікавила колег використанням навчальної гейміфікації через створення Адвент-календаря — інструменту щоденної мотивації, що формує послідовність, наполегливість та позитивну динаміку навчання.
Кожен конкурсант продемонстрував індивідуальність педагога, професійний рівень та щире бажання допомагати дітям зростати в сучасному освітньому світі.
На завершення конкурсного випробування учасники та журі відзначили, що такі заходи надихають педагогів на подальший розвиток, обмін досвідом і створення нових освітніх рішень. Харківська освіта вкотре підтвердила: у наших школах працюють справжні Майстри, які рухають сучасну педагогіку вперед.
Висловлюємо щиру подяку всім учасникам за змістовні, креативні та надихаючі майстер-класи.