8 вересня 2011 року за ініціативи Департаменту освіти в межах проведення щорічних підсумкових педагогічних заходів відбулося секційне засідання для методистів методичних центрів управлінь освіти адміністрацій районів Харківської міської ради та заступників директорів з навчально-виховної роботи опорних (базових) шкіл з проведення моніторингових досліджень якості освіти «Моніторинг як основа управління якістю освіти: методологічні та технологічні рішення, аналіз та інтерпретація результатів проведених досліджень», під час якого обговорено результати квадрант-аналізу середніх балів випускників 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання усіх типів та форм власності у 2010/2011 навчальному році, стан виконання рекомендацій щодо підвищення якості загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах міста, прийнятих 25 серпня 2010 року (доповідач – методист науково-методичного педагогічного центру Департаменту освіти Житник Б.О.).
Під час роботи секції заступниками директора з навчально-виховної роботи Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16 Шелеховою Н.В. та Панасенко Н.В. презентовано досвід проведення моніторингу якості освіти у навчальному закладі.
За результатами секційного засідання визначено пріоритетні шляхи інституалізації освітнього середовища м. Харкова через застосування засобів моніторингу якості освіти, підготовлено рекомендації для подальшої діяльності методичних центрів управлінь освіти адміністрацій районів Харківської міської ради та керівників загальноосвітніх навчальних закладів.