14 березня 2014 року на базі КЗ «Харківський університетський ліцей» відбувся міський семінар-практикум для методистів методичних центрів управлінь освіти адміністрацій районів Харківської міської ради, заступників директорів з навчально-виховної роботи опорних загальноосвітніх навчальних закладів з проведення моніторингових досліджень якості освіти за темою: «Методологічні основи моніторингу ефективності навчального процесу у загальноосвітніх навчальних закладах».
Під час семінару, відповідно до теорії соціального управління, розглянуто питання, пов’язані з конкретизацією функцій, принципів та вимог до організації моніторингу навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, актуалізовано зміст поняття «якість освіти».
За допомогою тренінгу з розвитку рефлексії педагога проведена робота над виробленням практичних навичок щодо використання механізму моніторингу якості освіти при визначення ефективності навчально-виховного процесу.