З 21.10.2016 по 26.10.2016 відбулися засідання творчих лабораторій з розповсюдження позитивного педагогічного досвіду з питань інформатизації освіти на базі навчальних закладів - переможців конкурсу-захисту на кращу модель інформатизації навчального закладу «Шкільний інформаційний світ - 2013-2015».
Тематика засідань відповідала номінаціям конкурсу-захисту:
- номінація «ІКТ в адміністративній діяльності» - ХСШ №№73, 119;
- номінація «Кращий шкільний портал» - ХСШ №62;
- номінація «Використання ІКТ під час виховного процесу» - ХГ №6 «Маріїнська гімназія», ХОШ №53;
- номінація «Використання ІКТ під час навчального процесу» - ХГ №46 імені М.В. Ломоносова cпільно з ХЛ№89;
- номінація «Інформаційні технології в дошкільній освіті» - ДНЗ №27 спільно з ДНЗ № 78.
Усього взяли участь у заходах близько 200 педагогічних працівників.
Під час засідань жваво обговорювалися питання запровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у систему роботи навчального закладу, а саме:
- використання EXCEL у роботі заступника директора школи,
- застосування хмарних технологій в управлінні навчальним закладом,
- система роботи щодо функціонування офіційного сайту навчального закладу та пошук нетрадиційних підходів щодо відображення інформації на сайті,
- використання Інтернет-ресурсів на уроках хімії,
- використання відеосюжету для інтерактивної технології «Трансформуй», візуалізація фізичних процесів для організації інтерактивного спілкування,
- використання картинок з Інтернету для інтерактивної технології «Стоп-кадр»,
- національно-патріотичне виховання молодших школярів на уроках з використанням медіа ресурсів,
- виховний потенціал засобів масової інформації в системі роботи класного керівника,
- використання ІКТ під час виховного процесу: аспекти національно-патріотичного виховання
- використання ІКТ під час виховного процесу в початковій школі,
- розбудова інформаційно-освітнього середовища дошкільного закладу як складова медіаосвіти,
- використання інформаційно-комп’ютерних технологій у дошкільному навчальному закладі.
Учасники засідань дійшли висновку, що запровадження ІКТ позитивно впливає на якість управління навчальним закладом, організацію навчально-виховного процесу та здійснення виховної роботи.