Інститутом обдарованої дитини НАПН України протягом січня-травня 2018 року проведено ІV Всеукраїнський конкурс-рейтинг для загальноосвітніх навчальних закладів з метою вивчення стану роботи з обдарованою та талановитою молоддю України.
Головна мета конкурсу ‒ створення розвиненої всеукраїнської мережі закладів освіти по роботі з обдарованими дітьми, підвищення ролі та статусу творчих педагогічних колективів та закладів в суспільстві.
Цього року учасниками стали 238 закладів освіти України.
За результатами конкурс серед 8 переможців 3 – заклади освіти Харкова: І місце посів фізико-математичний ліцей № 27, ІІ – Харківська гімназія № 82, ІІІ – Харківський навчально-виховний комплекс № 45 «Академічна гімназія» та Харківська гімназія № 152.
Представники закладів освіти отримали Дипломи Національної академії Педагогічних наук України за активну реалізацію наукових ідей в освітній практиці. Матеріали учасників увійшли до збірки «Літопис сучасної науки й освіти України: «Наукові школи, авторські системи і концепції» та будуть оприлюднені на сайті «Острів знань».
Заклади освіти-переможці будуть залучені як партнери і рекомендуватимуться Інститутом обдарованої дитини НАПН України до участі в різних міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних та міських освітніх проектах.