Карта сайту

Платформа «Шкільний омбудсмен». Навчання триває…

Теги: Загальні

 13 лютого 2019 року на базі Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова проведено чергове заняття «Школи юного омбудсмена». Напередодні Дня всіх закоханих юні омбудсмени з різних шкіл міста, викладачі університету, громадські діячі, правозахисники, науковці зустрілися для спільної роботи в апробованому форматі потрійного тренінгу. 

   Під час лекції «Основні етапи формування проектів» від кандидата економічних наук І. М. Кадикової учні дізналися багато корисної інформації, що стане в пригоді для написання проектів. 
   Викладачі кафедри правового забезпечення господарської діяльності університету, приготували для школярів рольову гру «Хто правий?». Юні омбудсмени вчилися розв’язувати конфліктні ситуації із повсякденного життя та відповідати на непрості питання: «Де пролягає межа між правами однієї людини та правами інших?», «Як діяти, щоб попередити випадки булінгу в школі», «Яку стратегію поведінки слід обрати кожному, щоб шкільне життя було безпечним і комфортним»?
Майстер-клас «Форум-театр – інтерактивний засіб опрацювання проблем у шкільному середовищі» проводили учасники театру «Діти майбутнього» при Головному управління національної поліції у Харківській області, а фахові поради, як написати сценарій для постанови в «правовому» театрі, учням надала Г. В. Курінна – кандидат мистецтвознавства, керівник Школи драматургії та сценарної майстерності.
   Під час майстер-класу «Усі брешуть…», або Як уникати когнітивних пасток?», від провідного спеціаліста Центру доуніверситетської освіти і кар’єри І. О. Герасименко школярі дізналися, що таке когнітивні спотворення та як уникати пов’язаних із ними помилок.
   У межах навчання учні розпочали підготовку до конкурсу «Я – омбудсмен!», що проходитиме в межах «Фестивальної весни» Харківської міської організації учнівського самоврядування. Під час заходу юні омбудсмени продемонструють знання норм законодавства, що стосуються захисту прав учасників навчально-виховного процесу, стануть учасниками захисту проектів правової тематики, продемонструють навички вирішення конфліктів засобами медіації, запропонують разом із членами своєї команди зразки опрацювання проблем методом «форум-театру».
   Наступного разу юні омбудсмени зберуться на засіданні Правової корпорації ХМОУС, де обговорять питання створення міської ради шкільних омбудсменів.
 

 

 

 

 

 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark