13 грудня 2021 року комунальним закладом «Харківський центр професійного розвитку педагогічних працівників Харківської міської ради» проведено чергове заняття постійно діючого семінару у онлайн форматі для новопризначених керівників шкіл Харкова за темою «Нормативні вимоги до ведення ділової документації в закладах загальної середньої освіти».
Головні аспекти роботи адміністрації школи з даного питання висвітлив начальник відділу загальної середньої освіти Департаменту освіти Харківської міської ради Шепель В.М.. Слухачі семінару ознайомилися з нормативно-правовою базою щодо функціонування закладів освіти, вимогами до оформлення та термінами зберігання шкільної ділової документації тощо. Практична частина виступу спікера передбачала завдання у тестовій формі для зворотного зв’язку.
Про вимоги щодо ведення кадрової документації закладу загальної середньої освіти слухачів ознайомила Лєснікова О.Ю., начальник відділу кадрової роботи Департаменту освіти Харківської міської ради. Новопризначені директори шкіл детально ознайомились із методичними рекомендаціями щодо оформлення документації та наказів з кадрових питань, із організацією контролю за їх виконанням, веденням особових справ працівників, систематизацією та збереженням документів, правилами складання наказів про прийняття на роботу працівників, їх переведення, звільнення з роботи, надання відпусток тощо.
На завершення заходу слухачі мали змогу поспілкуватися, отримати відповіді на поставлені запитання.