Найбільш читане



Карта сайту

Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради

Теги: Індустріальний

 

Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради здійснює керівництво навчальними закладами, які знаходяться на території Індустріального  району м.Харкова. Діяльність Управління освіти  спрямована на реалізацію державної політики в галузі освіти шляхом забезпечення виконання Комплексної програми розвитку освіти м.Харкова на 2011-2017 роки.

 Керівний склад Управління освіти

Начальник Управління освіти: Збицька Олена Леонідівна

 Адреса: 61007, м.Харків, вул. Біблика, 26

Телефон: (0572)93-41-35

   Відповідно до потреб громадян та забезпечення прав дітей на отримання дошкільної та середньої освіти у районі сформована мережа навчальних закладів, яка дає батькам право  вибору типу, режиму роботи закладу, інноваційних підходів до змісту та методів виховання та навчання, отримання якісних освітніх послуг. На даний час функціонують 42 навчальних заклади комунальної форми власності, у яких навчаються та виховуються більш, ніж 17 тисяч дітей, з них:

- 21 дошкільний навчальний заклад (17 ДНЗ загального розвитку; 4 ДНЗ комбінованого типу) ;

- 19 загальноосвітніх навчальних закладів, з них:

11 загальноосвітніх шкіл (№№26, 40, 70, 71, 88, 104, 113, 118, 121, 157, 168);

6 спеціалізованих шкіл  (№№15, 75, 80, 85, 119, 155);

1 гімназія (№163);

1 вечірня (змінна) школа (ХВЗШ №16).

- 2 позашкільних навчальних заклади (комунальний заклад «Палац дитячої та юнацької творчості «ІСТОК» та комунальний заклад «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №11»).

   У районі задовольняються освітні потреби населення стосовно мови навчання. У дошкільних навчальних закладах навчання та виховання дітей здійснюється українською мовою. У загальноосвітніх навчальних закладах впроваджується як українська, так і російська мови навчання: функціонують 2 школи з російською мовою навчання (ЗНЗ №№71, 121), 4 двомовні школи (ЗНЗ №№70, 75, 80, ХВ(З)Ш №16), решта – з українською мовою навчання. 
   Право громадян на доступну освіту реалізується шляхом запровадження різних форм навчання. У школах запроваджена індивідуальна форма навчання для учнів, які за станом здоров`я не можуть відвідувати загальноосвітні навчальні заклади та екстернатна форма навчання для здобуття базової та повної загальної середньої освіти. 

  Навчальні заклади мають достатньо потужний педагогічний потенціал: 172 педагоги нагороджені нагрудними знаками та Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України, 223 педагоги мають педагогічні звання «вчитель-методист», «старший учитель», «старший вихователь», «вихователь-методист», 1 працівник - почесне звання «Заслужений тренер України», 2 - звання "Заслужений майстер спорту України", 1 - звання "Заслужений вчитель України", працюють 6 Майстрів спорту.
   У 2016 році вчитель школи №71  Хопта С.О.  стала переможцем міського конкурсу «Учитель року - 2016» у номінації «Музичне мистецтво», учитель школи №157 Панаріна О.О. – лауреатом конкурсу у номінації «Початкова школа». В обласному конкурсі «Кращий вихователь Харківщини» Фролова С.В., вихователь комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 407 Харківської міської ради», стала переможцем у номінації «Вихователь груп загального розвитку». У Всеукраїнському  конкурсі «Шкільна бібліотека-2017» Чорна І.В., завідувач бібліотеки ХЗОШ № 88 імені О. Г. Зубарева, стала лауреатом  у номінації «Бібліотека – виховний простір навчального закладу».

   У районі триває робота з реалізації комплексного проекту освіти «Обдарована молодь». Щорічно оновлюється інформаційно-аналітичний банк  даних обдарованих дітей, що дає змогу відстежити динаміку їхнього розвитку, здійснити прогностичні заміри щодо результативності участі у конкурсах, змаганнях, 
турнірах, олімпіадах за рівнем їх досягнень.  У 2016 році 23 учнів ЗНЗ району – переможці всеукраїнських, обласних та районних інтелектуальних, творчих, спортивних змагань – нагороджені стипендіями міського рівня. Серед них – 21 стипендіат Харківської міської ради «Кращий учень навчального закладу», 2 – Харківського міського голови «Обдарованість». У 2016/2017 навчальному році переможцями міського конкурсу «Учень року» стали Токарєва Єлизавета (ХСШ №119) у номінації «Творча особистість» та  Малишева Ксенія (ХСШ №80) – у номінації «Лідер». 

  Виховна робота в навчальних закладах є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу. Завдяки виховним заходам у дітей формується ціннісне ставлення до суспільства і держави, до людей, до природи, до праці, до мистецтва, до себе. У навчальних закладах проводяться різноманітні виховні заходи: уроки мужності, урочисті зустрічі та загальношкільні лінійки, районні конкурси та виставки плакатів, малюнків, поробок,  учнівські конференції, семінари, засідання, кругли столи, виховні години, навчально-тематичні екскурсії, екологічні двомісячники та акції, виховні години, гри-вікторини тощо. 
   На виконання Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у районі створена система роботи, працює районна творча майстерня для лідерів учнівського самоврядування «Україна – це я, Україна – це ти». З метою формування готовності учнів до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуаціях у школах району вивчається предмет «Захист Вітчизни», проводяться навчально-польові збори на військовому стрільбищі, Дні цивільної оборони, зустрічі з учасниками АТО, представниками ВНЗ військової спрямованості, пошукова робота навчальних закладів щодо виявлення випускників ЗНЗ – учасників АТО.

   У районі проводиться робота щодо розвитку масової фізичної культури, залучення учнів до різних форм позакласної фізкультурно-оздоровчої роботи, зміцнення спортивної  бази. Щорічно під патронатом Харківського міського голови Г.А. Кернеса та за підтримки народного депутата України В.Ю. Мисика для учнів шкіл проводиться футбольний турнір «Осінній кубок». 
 Освітня стратегія Управління освіти спрямована на забезпечення умов функціонування і розвитку освіти, оптимізацію мережі навчальних закладів для забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти, максимального задоволення їх освітніх і культурних потреб.
 

 

 

 

 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark