Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 5 гостей.

Карта сайту

Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради

Теги: Холодногірський


Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради 


Офіційний сайт Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради

http://hlg-uo.edu.kh.ua

  Холодногірський район – один з найстаріших районів міста Харкова, який зберіг найкращі традиції в системі освіти.

 

   У 2020/2021 навчальному році мережа закладів освіти району становить

   - 13 закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності (317 класів, 8404 учні), з них 3 гімназії (№№ 13, 86, 152), 3 спеціалізовані школи (№№ 18, 87, 108), 1 школа І ступеня (№ 171), 1 школа ІІ–ІІІ ступенів (№ 69), 4 загальноосвітні школи І–ІІІ ступенів (№№ 57, 67, 126, 136), 1 спеціальна вечірня загальноосвітня школа ІІ–ІІІ ступенів для глухих та слабочуючих (№ 23);

   - 3 заклади загальної середньої освіти приватної форми власності (14 класів, 100 учнів), з них Приватний спеціальний загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Фенікс» для дітей з особливими потребами Харківського обласного благодійного фонду «Сподіванка», Приватний загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Центр розвитку дитини «Інтелект», Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківська приватна початкова школа «Веселі Сходинки» Харківської області»; 

   - 2 заклади професійно-технічної освіти (44 групи, 1096 учнів), з них Харківський професійний ліцей залізничного транспорту, Державний професійно-технічний навчальний заклад «Регіональний центр професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну»;

   - 3 заклади позашкільної освіти (234 групи, 3621 вихованець), з них Центр дитячої та юнацької творчості № 5, Центр позашкільної освіти «Старт», Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 8;

   - 22 заклади дошкільної освіти (134 групи, 2918 вихованці).


   У закладах освіти району всіх типів і форм власності працюють 1774 працівники, з них 1037 педагогічних.


   Інноваційна діяльність закладів освіти району полягає в організації освітнього процесу за інноваційними програмами, серед яких 

- Інтегрована освітня програма для початкова школи А. Цимбалару «Світ чекає крилатих» (ЗЗСО №№ 13, 18, 86, 87, 108),

- Авторська програма М. Єфименка «Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей дошкільного віку» (ЗДО №№ 29, 62), 

- Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Л. Лохвицької (ЗДО №№ 9, 29, 47, 191, 255, 302, 320, 357, 414, 422, 447), 

- Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» М. Єфименка (ЗДО № 7, 47, 62, 77, 105, 255, 275, 320, 423, 425),

- Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» О. Каплунівської (усі ЗДО);

   у застосуванні інноваційних педагогічних технологій або їх елементів, серед яких: 

- технології, що застосовуються в межах формування сучасної моделі закладу освіти  «Школа сприяння здоров’ю» (ЗЗСО №№ 57, 67, 69, 86, 87, 108, 126, 152, ЗПО ЦДЮТ № 5, ЦПО «Старт», ЗДО №№ 7, 29, 62, 142, 255, 275, 320, 357, 414, 425, 447),

- Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера (теорія розв'язання винахідницьких завдань (ТРВЗ)) (ЗДО №№ 9, 35, 47, 77, 78, 191, 302, 320),

- методики розвитку соціальних навичок у дітей і підлітків «Вчимося жити разом», розроблені громадською організацією «Здоров’я через освіту» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України й Представництвом Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) (ЗЗСО №№ 13, 18, 86, 152, ЗДО №№ 62, 142, 414, 423),

- нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку за Г. Сперанським, Д. Шатенштейном тощо (ЗДО №№ 105, 142, 255, 325, 414, 423, 447),

- методи сенсорного розвитку дітей раннього віку (ЗДО №№ 7, 35, 422, 423), 

- методи педагогічної системи Монтессорі (ЗДО №№ 62, 78);

   у реалізації інноваційних освітніх проєктів різних рівнів, серед яких:

- Всеукраїнський науково-педагогічний проєкт «Інтелект України» (ЗЗСО №№ 126, 152), 

- Всеукраїнський проєкт «Біоетика» (ЗЗСО № 18),

- Всеукраїнський проєкт «Формування здоров’язбережувальної компетентності шляхом упровадження варіативної програми «Абетка харчування» (ЗЗСО № 18, 86, 108),

- Всеукраїнський проєкт «Будуємо майбутнє разом» за програмою профілактики конфліктів і правопорушень серед учнівської молоді за підтримки представництва Дитячого фонду ООН «UNICEF» в Україні, Всеукраїнського громадського центру «Волонтер», Міністерства соціальної політики України (ЗЗСО № 86),

- Всеукраїнські проєкти «Відкриті уроки футболу» і «Грай на виїзді, грай скрізь» Федерація футболу України за сприяння Благодійного фонду «Розвиток футболу України», підтримки Streetfootballworld GmbH у межах проєкту «Психосоціальна підтримка та робота з конфліктами» Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ» (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Уряду Федеративної Республіки Німеччини (ЗЗСО № 152),

- Всеукраїнський проєкт «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність» за сприяння Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), підтримки посольств Великої Британії та США, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України й Академією Української  (ЗЗСО № 57, 108, 126, 152),

- Міжнародний проєкт «Дистанційне навчання у позашкільній освіті» (ЗПО ЦДЮТ № 5),

- Міжнародний спільний проєкт «Позашкілля заради майбутнього» (ЗПО ЦДЮТ № 5),

- Міжнародний проєкт «Культура добросусідства» за підтримки OSCE Ukraine, Посольства Королівства Норвегії, Міністерства освіти і науки України (ЗЗСО № 57),

- Регіональний проєкт ЄС «Водна ініціатива плюс (EUWI+)» за підтримки представництва Європейського Союзу в Україні й Міністерства екології та природних ресурсів України (ЗЗСО № 69),

- Міжнародний проєкт «Демократична школа» Європейського центру імені Вергеланда (Осло, Норвегія) за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Ради Європи, БО «Центр освітніх ініціатив» та ІСАР «Єднання» (ЗЗСО № 87),

- Міжнародний проєкт «Generation Global» за підтримки Фонду Тоні Блера (Велика Британія) (ЗЗСО № 87),

- проєкти Міжнародної молодіжної організації AIESEC (ЗЗСО № 87),

- Міжнародний проєкт «Створення сприятливого середовища для втілення програм з комплексного статевого виховання в Україні» БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Міжнародної федерації планування сім’ї / IPPF і Міністерства освіти і науки України (ЗЗСО № 108),

- Міжнародний проєкт «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю» Міністерства освіти і науки України спільно з Міністерством охорони здоров’я України, Європейського Бюро ВООЗ, Європейської Комісії та Ради Європи.

  Виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу й спрямоване на

- формування в дітей і молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей; популяризацію культурного розмаїття, історичної спадщини країни, рідного краю,

- формування толерантного ставлення до представників інших народів, культур і традицій;

- активізацію застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку й культури,

- стимулювання педагогічних колективів, батьків учнів, громади до продуктивної взаємодії у сфері виховання дітей і учнівської молоді.

  

 

   Серед найвагоміших досягнень минулого навчального року визначаються:

- І місце Фесенко Ольги Сергіївни, учителя хімії ЗЗСО № 13, у міському конкурсі «Учитель року – 2020» у номінації «Хімія»;

- І місце Берест Поліни, учениці 10 класу ЗЗСО № 126, у Обласному фестивалі ораторського мистецтва;

- ІІ місце Конаревої Софії, учениці 7 класу ЗЗСО № 126, і ІІІ місце Доронкіна Мирослава, учня 9 класу ЗЗСО № 152, на ІV етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

- ІІ місце команди району у складі учнів ЗЗСО №№ 13, 126, 152 на фінальному етапі Всеукраїнського турніру юних винахідників та раціоналізаторів;

- ІІІ місце команди ЗЗСО № 152 на фінальному етапі Всеукраїнського турніру юних правознавців;

- І місце Чаус Юлії, учениці 11 класу ЗЗСО № 152, на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства;

- І місця Берест Поліни, учениці 10 класу ЗЗСО № 126, на ІІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови й літератури й російської мови й літератури;

- І місце Малишевої Ксенії, учениці 11 класу ЗЗСО № 136, на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови;

- І місце Доронкіна Мирослава, учня 9 класу ЗЗСО № 152, на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови;

- І місце Костильова Олексія, учня 11 класу ЗЗСО № 18, на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в секції «Всесвітня історія»;

- І місце Дичкової Пoліни, учениці 10 класу ЗЗСО № 87, на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в секції на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в секції «Фінансів, грошового обігу і кредиту»;

- І місце Ходєєвої Марії, учениці 10 класу ЗЗСО № 87, на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в секції «Прикладна математика».


 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark